Dag 3 Sziget Festival - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Thijs Peterkamp - WaarBenJij.nu Dag 3 Sziget Festival - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Thijs Peterkamp - WaarBenJij.nu

Dag 3 Sziget Festival

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

06 Augustus 2004 | Hongarije, Boedapest

< 11:00 - Langer dan tot elf uur kon je ook buiten niet blijven slapen. Ontbeten met eieren van Vincent en vers brood. Verder geene flikker gedaan overdag; zo hoort dat ook. Wel nog een bezoek aan de Milli Stage (ontbijt gebeuren) gebracht voor een pak melk, oh nee, dat was 5 augustus. Echt niks gedaan dus, behalve dan dat we Sziget shirtjes hebben gekocht.

's Avonds gegeten naast WAN2 en om 20:00 naar Beef. Thijs, Sander en Ruben zijn tijdens Beef even geld wezen halen.

21:30 - Ruben ging niet terug, de rest wel en is na Beef naar The Gathering (21:45) gegaan om bij Hammerworld eerst drinken te halen om daarna even een paar nummers te luisteren (22:00).

22:20 - Vincent bleef in Hammerworld en de rest ging Ruben opzoeken bij Main Stage waar Fun Lovin' Criminals geen show gaf, maar wel optrad. Daar zijn we om half elf maar vertrokken om om elf uur het Rosenberg Trio te kunnen zien spelen op het Radio Roma podium. Deze begonnen echter pas om half twaalf en één minuut later kwam er een telefoontje van Vincent die zich weer bij ons wilde voegen.

Vincent, Ruben en Thijs zijn weer naar binnen gegaan om te luisteren naar 't Rosenberg Trio en de andere drie wilden niet mee. Na een paar nummers hadden de eerste drie er ook genoeg van en gingen via 't jojo-filmpje weer richting tent waar iedereen weer bijeen kwam., gezellig rond 't vuur (van waxinelichtjes).

Wederom bleef iedereen behalve Thijs buiten slapen.