Voorzichtige start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thijs Peterkamp - WaarBenJij.nu Voorzichtige start - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thijs Peterkamp - WaarBenJij.nu

Voorzichtige start

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

16 Juni 2009 | Nederland, Nijmegen

Een voorzichtig eerste begin hier op Waarbenjij.nu. Voorzichtig omdat ik maar een week weg ga en omdat ik niet weet of ik er überhaupt aan toe kom om iets te plaatsen. Maar we zien wel hoe het gaat...

Het kaartje voor het festival heb ik al ruim een maand in huis en een plaats in de slaaptrein is gereserveerd. Als alles goed verloopt vertrek ik 9 augustus vanuit Arnhem naar Boedapest; zonder tussenstop. Het programma van het festival is geweldig dit jaar, dus ik kan niet wachten tot het zover is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Thijs

Omdat iedereen om me heen op reis naar het buitenland lijkt te gaan en ik daar natuurlijk erg jaloers van wordt, heb ik ook maar een profiel op deze site aangemaakt. Op dit moment heb ik alleen een vakantie naar Hongarije gepland staan, maar ik heb begrepen dat ik ook in het verleden gemaakte reizen kan toevoegen. Daarnaast weet je natuurlijk nooit wat de toekomst brengt...

Actief sinds 16 Juni 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 9834

Voorgaande reizen:

06 September 2010 - 10 September 2010

Weekje Baltische staten

09 Augustus 2009 - 17 Augustus 2009

Sziget Festival

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Midweek Caïro

02 Augustus 2004 - 17 Augustus 2004

Sziget Festival

Landen bezocht: